Projekty, programy

Biblioteka

Logopeda

Zarządzenie w sprawie określenia terminów postępowania rekrutacyjnego PDF
Życie Szkoły
Wpisany przez Wyrwa Małgorzata   
sobota, 28 lutego 2015 00:00
Spis treści
Zarządzenie w sprawie określenia terminów postępowania rekrutacyjnego
Regulamin naboru i rekrutacji
Wniosek o przyjęcie dziecka do klasy I
Oświadczenie rodzica
Wszystkie strony

Zarządzenie nr 15/02/15

Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3

im. H. Sienkiewicza w Strzegomiu

z dnia 27 lutego 2015 r.

w sprawie określenia terminów: postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów oraz postępowania uzupełniającego do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3  im. H. Sienkiewicza  na rok szkolny 2015/2016.

 

Na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2014 r., poz.7); zarządzam co następuje:

1.Ustala się terminy postępowania rekrutacyjnego do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3  im. H. Sienkiewicza  na rok szkolny 2015/2016.

 

L.p.

Rodzaj czynności

termin

termin postępowania uzupełniającego

1.

Składanie zgłoszeń uczniów zamieszkałych w odwodzie szkoły

3-14 marca br.

-

2.

Składanie wniosków wraz z załącznikami

17 marca do

16 kwietnia br.

14-18 sierpnia br.

3.

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

30 kwietnia br.

 

22 sierpnia br.

 

4.

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

30 czerwca br.

 

29 sierpnia br.

 

5.

Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

6.

Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia

do 5 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

7.

Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia

do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia

8.

Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemny uzasadnieniu odmowy przyjęcia

do 7 dni od dnia złożenia  do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

2. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji rekrutacyjnej.

3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2015/2016

 



 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama



Designed by: Mobile Template. Powered by: NetWitryny.pl